//5 lucruri pe care un furnizor HOME&deco trebuie sa le cunoasca despre cumparatorul de locuinte

5 lucruri pe care un furnizor HOME&deco trebuie sa le cunoasca despre cumparatorul de locuinte

6 din 10 romani cumpara o locuinta pentru a se muta in ea

Asta inseamna ca decorarea si amenajarea acelei locuinte este o prioritate si cumparatorii vor cauta sa cumpere produse si solutii pe care le vor folosi chiar ei. Oportunitatea aici este ca acesti clienti vor asculta de sfaturile furnizorilor dispusi sa ofere consultanta. Marile magazine DIY nu pot face aceasta consultanta deoarece nu au specialistii necesari la fiecare raion.

44% din cei care au raspuns la chestionar spun ca veniturile le-au scazut

– asta inseamna ca multi dintre cei care amenajeaza vor fi sensibili la preturi sau la promotiile oferite de furnizorii favoriti – ofera discount-uri si promoveaza afacera ta la cei care acum construiesc in judetul tau.

6 din 10 romani NU a negociat pretul de achizitie al locuintei

 ai spune ca romanii nu stiu sa negocieze…dar nu te pripi sa tragi o asfel de concluzie pentru ca…

30% din ei spun ca au pierdut o oportunitate de cumparare caci altcineva a oferit un pret mai bun – asadar clientii de locuinte noi se “inghesuie” sa cumpere locuinte noi si nici nu negociza prea tare si se grabesc sa cumpere o locuinta (in 3 luni gasesc locuinta dorita si viziteaza in medie 5 locatii)

Aproape jumatate dintre respondenti vor sa cumpere sau sa se mute in urmatorii doi ani

47,4% dintre respondenti la sondajul realizat de ING spun ca iau in considerare sa se mute sau sa achizitioneze o locuinta noua in urmatorii doi ani – asta inseamna o oportunitate imensa pentru furnizorii de HOME&deco

Atrage clienti de calitate si inscrie afacerea ta in reteaua HOMEcard.

Reteaua HOMEcard este promovata in mod activ la mii de santiere active din tara si judetul tau.

 

Sondajul internațional ING pe tema achizițiilor de locuințe a fost efectuat de Ipsos prin chestionare aplicate online. Studiul s-a desfășurat în 14 țări: Austria, Belgia, Cehia, Franța, Germania, Italia, Luxemburg, Olanda, Polonia, România, Spania, Turcia, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii. Chestionarea a avut loc în perioada septembrie 2020.